Close Menu
الساعة الآن 08:39 PM

منتديات ياكويت.

للتسجيل إضغط هنا

أرشيف استفسارات التربية ملاحظـة : القسم أشيف فقط ولا يسمح المشاركه فيه

elolo

:: عضو جديد ::

الى كل مدرسي الديكور رجاء المساعده

انا من مصر ومقدمة فى مسابقة الكويت للمدرسين مادة الديكور واتا تخصص تربية فنية وعيزة اعرف اية الاسالة الى فى المقابلة الشخصية لمادة الديكور ولو جد ممكن يساعدنى ويفهمنى المادة بتتكلم عن اية وجزاكم اللة خيرا

elolo

انا من مصر ومقدمة فى مسابقة الكويت للمدرسين مادة الديكور واتا تخصص تربية فنية وعيزة اعرف اية الاسالة الى فى المقابلة الشخصية لمادة الديكور ولو جد ممكن يساعدنى ويفهمنى المادة بتتكلم عن اية وجزاكم اللة خيرا

elolo

elolo

معلمة علوم

:: الادارة ::

حبيبتي الغالية بالبداية احب ارحب فيج لانظمامج بينا في كوكبة يا كويت واقولك شرفتينا

وثانيا انتي حاطه نفس الطلب في اكثر من قسم وراح يكون صعب عليكي انك تتابعي كل موضوع والردود عليهم فانا جمعت كل الطلبات في موضوع واحد علشان تركزي في واحد وتتابعيه

وثاني حاجة انت ليه خايفة من المقابلة الشخصية ؟؟؟ المقابلة بس عاوزين يدرسو شخصيتك وبصراحة لو الوزارة عاوزين مدرسين راح يقبلونهم حتي لو كانو مهببين بالمقابلة خخخخخخخخخخخ

واحب اقولك انه تخصصكم مطلوب وان شاء الله انت مقبوله بالوزارة ولو طلعت والنتايج انا اطالبك تجيبلنا الحلاوة ههههه

شوفي حبيبتي المقابلة راح اكيد يسألونك عن خلفيتك بمناهج الكويت وطرق التدريس واشياء بسيطة بتخصصك بصراحة كانت في عضوة طالبة مني نفس طلبك راح احط لك رابط الموضوع واتمني تستفيدي منه http://www.ykuwait.net/vb/showthread.php?t=157155

واي شي ثاني انا بالخدمة حبيبتي

elolo

شكرا ليكى وانا بعتلك رسالة ياريت تقرايها

معلمة علوم

:: الادارة ::

حبيبتي قريتها واتمني من كل الاخوات اللي عندها الرد على استفساراتك ترد عليكي

وبالتوفيق يالغالية

يشاهدون الموضوع : 1 ( عضو0 زائر 1)