Close Menu
الساعة الآن 11:52 PM

منتديات ياكويت.

للتسجيل إضغط هنا

NIZAR111

:: عضو جديد ::

مشكووووووووور جزاك الله خيررررررررررررا

فرفوشه

:: ضيف شرف ::

محمدنويران

:: عضو نشيط ::

جزاكم الله الخير

فرفوشه

شعبان شمس

فى البداية احب اوجه كل الشكر الى الاخت فرفوشة المسئولة المميزة لهذا المنتدى الغالى على نشاطها الدائم والمتابعة المستمرة لاعضاء المنتدى وردها على كل ما يتعلق بالمنتدى ..انا كنت اقصد ان الرابط الموجود عليه فقط 3 ورقات وورد للهيكل العظمى وليس منهج تاسع الجديد كما هو موجود بالعنوان...يا ريت يا اخت فرفوشة انا اريد بشدة كتاب الطالب لكل مراحل المتوسطة ابتداءاً من الصف السادس والسابع والثامن والتاسع...ياريت لانى احتاجهم بشدة.ولكى جزيل الشكر..وانا اسف كل الاسف اذا بدر فى تعليقاتى السابقة اى اساءة او تجريح من اى نوع لاى شخص وللمنتدى بصفة خاصة..ولسيادتكم جزيل الشكر

بنت القران

يسلموووووووو

فرفوشه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شعبان شمس مشاهدة المشاركة
فى البداية احب اوجه كل الشكر الى الاخت فرفوشة المسئولة المميزة لهذا المنتدى الغالى على نشاطها الدائم والمتابعة المستمرة لاعضاء المنتدى وردها على كل ما يتعلق بالمنتدى ..انا كنت اقصد ان الرابط الموجود عليه فقط 3 ورقات وورد للهيكل العظمى وليس منهج تاسع الجديد كما هو موجود بالعنوان...يا ريت يا اخت فرفوشة انا اريد بشدة كتاب الطالب لكل مراحل المتوسطة ابتداءاً من الصف السادس والسابع والثامن والتاسع...ياريت لانى احتاجهم بشدة.ولكى جزيل الشكر..وانا اسف كل الاسف اذا بدر فى تعليقاتى السابقة اى اساءة او تجريح من اى نوع لاى شخص وللمنتدى بصفة خاصة..ولسيادتكم جزيل الشكر

ربناا يجبر بخاطرك والنبي انا مكسووفه من كلامك .

اخجلتني يا سي شعباان . انت تامر مش تطلب حاضرين

طلباتك اوامر سواء منى او من الاخت معلمة علوم .

لاما فيش اسف ولا حاااجه . انا بهزر معااك ..

خلاص رح البي لك اطلبك ان شاء الله والف شكر لك

انت بئيت زي اخونا .. واحنا ما نزعلش منك ..

اتفضل اشرب شرباات

متشكرين على الكلام الطيب ..

فرفوشه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت القران مشاهدة المشاركة
يسلموووووووو

الله يسلمك مشكووووووره حبيبتي

اسرى

:: عضو نشيط ::

mohmun81

:: عضو قادم ::